You are currently viewing ימי כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים ימי כיף לעובדים של ספא שמים בארץ בהתחברות עם ספאים מפוארים מיוחדים לקבוצות, כוללים פעילות גיבוש באיכות נעלה ביותר, עם יותר אפשרויות. למשל אפשרות לאזור של רחצה. ג'קוזי, בריכת מלחים, סאונה, אמבט שמנים, חמם טורקי ועוד.. אפשר לגבש חבילות של ערב גיבוש מחלקתי בשילוב של רחצה עם סעודה הכשר למהדרין או יום גיבוש למנהלים עם מסאג'ים וסדנאות. על פי התקציב יכולים להרכיב חבילות ספא לקבוצות עם כל האופציות הרצויות. מהשיחה הראשונה נרכיב ביחד את החבילה המתאימה ביותר עבור המארגנים.

איך יוזמים יום גיבוש לצוות קטן ( ברמה גבוהה ) בלי מכשולים?

אולי אתם מחפשים אתר לקבוצות על מנת לגבש את הקבוצה. אתר שמכיל הרבה סוגי עיסויים, סדנאות ואוכל בכשרות מהדרין באזור אחד. ברוכים הבאים לאתר הכי שווה שיש! ימי גיבוש בספא שמים בארץ הינו האתר הכי טוב לכם. עם ניסיון עצום של כ- 16 שנה ואלפי מתארחים אוהדים. מבחר החברות במשק נהנו בשמים בארץ. בנקים כמו בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי. קופות חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוחים למשל מיגדל, כלל, ביטוח ישיר. חברות היי טק, משרדי ממשלה וכמעט כל ארגון שתעלו על דעתכם, בילו, עשו חיים, חזרו ושבים לשמיים בארץ בכדי להתענג עם חוויות מפתיעות.

רעיונות ליום גיבוש (עם טיפולים מיוחדים )

בשמיים בארץ ישנם את מבחר המטפלים ההוליסטים המוכשרים בארץ, הנותנים מסאג' מיוחד מרגיע, מפיג מתח ומשחרר בעזרת החוזק הרצוי. סדנאות גיבוש לעובדים בשילוב עיסויים מקצועיים ממבחר סוגים, במתחם מסאג'ים אינטימי עם שמנים ארומטיים, המענגים לעור הגוף ומשאירים את העור רפוי ואת כולם נינוחים. עיסוי מענג המעניק מצב רוח כיף והנאה מצב רוח של יום כיף לעובדים במרכז מפנק ומגבש ביותר.

רעיונות ליום גיבוש מחלקתי הינו משהו ששווה להשקיע בו חשיבה!

במידה ואתם מחפשים סדנאות גיבוש לעובדים מפנק, בואו אלינו, שמיים בארץ והחוויה שלכם יהיה מאחד ומענג מאד! רעיונות ליום כיף של ספא שמים בארץ מקום מיוחד המושך אין סוף בקשות של סדנאות גיבוש לעובדים. בספא מציעים לאורחים חוויות אמיתי, טיפולי ספא יחד עם סדנה של גיבוש עם סדנאות סי.בי.טי. , הפעלות גיבוש ומנחים שיגרמו לגבש את כולם ויספקו יום גיבוש מחלקתי מוצלח ומיוחד!

ימי כיף לעובדים ( האם מומלץ בספא שמים? )

במרכז ספא שמים בארץ בונים רעיונות לסדנאות גיבוש לעובדים או סדנאות גיבוש לעובדים עם עיסויים, מנות שף כשרות למהדרין ומגוון רחב של סדנאות. התחברו לקהל לקוחותינו המרוצים. מספקים יום כיף, ימי גיבוש לקבוצות יכולים לכלול חבורות גדולות וקטנות.
במרכז ספא שמים בארץ אפשר להפיק יום גיבוש לצוות קטן, ימי כיף לעובדים, בשילוב סדנאות מעשירות וחוויתיות, הפעלות גיבוש וכיף עם מיטב המפעילים.
בשמים בארץ הרבה אפשרויות: סדנאות גיבוש והומור, סדנאות טיפולי ספא, סדנאות ריקוד, סדנאות גיבוש והומור, תווי פנים, סדנאות מודעות, סדנאות שוקולד, סדנאות ריקוד, סדנאות גיבוש והומור וסדנאות חשיבה חיובית.
מסקנה במידה ואתם המארגנים של רעיונות לסדנאות גיבוש לעובדים ואתם רוצים להרוויח את המחמאות ותשבחות מהקולגות שלכם בקבוצה, צרו קשר : ספא שמים בארץ 0508918288 | 1700700640

ימי כיף לעובדים
5
Sending
User Review
5 (2 votes)