You are currently viewing ערב גיבוש מחלקתי

ערב גיבוש מחלקתי ערב גיבוש מחלקתי של שמיים בארץ בשיתוף פעולה עם ספאים מפוארים איכותיים לקבוצות, כוללים יום כיף לקבוצות במרכז ברמה גבוהה , עם יותר אופציות. כמו אופציה לאזור של פינוקים. ג'קוזי, בריכת מלחים, סאונה, אמבט שמנים, חמם טורקי ועוד.. ניתן להרכיב חבילות של יום כיף לקבוצות לצד בריכות עם ארוחה בכשרות מהדרין או ימי גיבוש לקבוצות עם עיסויים ופעילויות. על פי התקציב אפשר להרכיב חבילות ספא לעובדים עם כל האופציות הרצויות. מהשיחה הראשונה בטלפון נבנה יחד את החבילה המושלמת בשביל הקבוצה.

איך מפיקים ערב גיבוש מחלקתי ( ברמה גבוהה ) בקלות?

אולי אתם מחפשים ספא איכותי כדי לגבש בין הקבוצה. אתר שמרכיב לכם מגוון טיפולי ספא, סדנאות וקולינריה כשר מהדרין במקום יחיד. ברוכים הבאים למקום הכי שווה שיש! יום גיבוש למנהלים בשמיים בארץ בוודאי הספא הטוב ביותר לכם. עם ידע רחב של כ- 16 שנה ואלפי מתארחים אוהדים. מיטב העסקים במשק בילו בשמים בארץ. עובדי בנק כמו בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי. קופת חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוח למשל כלל, מיגדל, ביטוח ישיר. משרדי ממשלה, חברות היי טק וכמעט כל ארגון שתעלו על דעתכם, ביקרו, נהנו, חזרו וחוזרים לשמים בארץ על מנת להתנסות עם חוויות חדישות.

יום כיף לקבוצות (עם עיסויים מיוחדים )

בשמים בארץ יש את מבחר המטפלים ההוליסטים המקצוענים בישראל, המעניקים טיפול ספא מיוחד מרגיע, מפיג מתח ומשחרר לפי העומק הרצוי. יום גיבוש לעובדים במרכז בצירוף טיפולי ספא מקצועיים ממבחר סוגים, במתחם מסאג'ים פרטי עם שמנים אתריים, הטובים לעור הגוף ומניחים את העור נעים ואת כולם רגועים. עיסוי מפנק הנותן הרגשת כיף ופינוק הרגשה של רעיונות לסדנאות גיבוש לעובדים מגבש ומפנק באמת.

יום גיבוש הינו משהו ששווה להקדיש בו חשיבה!

אולי אתם רוצים ימי כיף לעובדים מיוחד, בואו אלינו, ספא שמים בארץ והחוויה שלכם יהיה מאחד ומענג ביותר! רעיונות לערב גיבוש לעובדים של ספא שמים בארץ אתר מיוחד ויחיד המושך אין סוף בקשות של ערב גיבוש מחלקתי. בספא שמים בארץ מציעים ללקוחות שלנו כיף של מעין עולם הבא, עיסויים עם סדנא של גיבוש או סדנא של סי בי טי , הפעלות מגבשות ואנשי צוות שאחראים לגבש את כולם ויפיקו יום גיבוש לצוות קטן מוצלח ומיוחד!

יום גיבוש לעובדים ( מדוע מומלץ בספא שמים וארץ? )

בספא מרכיבים ימי כיף או יום גיבוש לעובדים בקיסריה יחד עם עיסויים, מנות כשרות למהדרין ובחירה רחבה של סדנאות. התחברו לקהל לקוחותינו המאושרים. אנו מספקים יום כיף לעובדים במרכז, פעילות גיבוש מסוגלים לכלול חבורות קטנות וגדולות.
בספא שמים בארץ ניתן להפיק ערבי גיבוש לקבוצות, ערב גיבוש מחלקתי, עם פעילויות עשירות וחוויתיות, פעילויות גיבוש וכיף עם נבחרת המפעילים.
בשמים בארץ המגוון רחב: סדנאות טיפולי ספא, סדנאות אבחון ציור, סדנאות שוקולד, סדנאות נמרולוגיה, סדנאות שפת גוף, סדנאות מודעות, סדנאות ריקוד, סדנאות שוקולד, סדנאות חשיבה חיובית וסדנאות אבחון תווי פנים.
מסקנה במידה ואתם המארגנים של יום גיבוש לעובדים ובזה אתם רוצים להרוויח את המחמאות ותשבחות מעמיתכם בעבודה, התקשרו : מרכז ספא שמים בארץ 0508918288 | 1700700640

ערב גיבוש מחלקתי
5
Sending
User Review
5 (1 vote)