You are currently viewing ימי כיף למורים

ימי כיף למוריםימי כיף למורים זהו זמן פעילות מהנה כאשר המורים מתחברים, מתפנקים ונהנים. ניתן לכלול בימי כיף מגוון פעילויות ויש אפשרות לעשותו בכל שעות היום. אפשר להזמין סדנאות גיבוש אצלנו או להזמין סדנת חוץ. ניתן לקיים יום גיבוש למורות לקבוצה קטנה של 25 מורות או יום גיבוש למורים הכולל מעל 100 מורים. כמו כן ניתן לעשות יארוע אינטימי רק לנשים (כמו יום האם או חגיגת אחיות). בגיבוש אפשר להנות ממספר דברים, הפוקוס המרכזי בהם הוא גיבוש, התרגעות, חוויה מרתקת ומגבשת ומילוי כוחות של המורים לשם הצלחה מתמשכת בבתי הספר.

 

ימי כיף למורים בספא עם מרחצאות, סדנאות וארוחה כשרה

בספא לקבוצות משלבים תענוג עם לימוד ועבודת צוות. ימי כיף לצוות מורים מזכיר למורים שמעריכים אותם, נותנים להם להכיר ולהתחבר ולחזור לשגרה רעננים יותר.

ימי כיף למורות בספא

החיבור המעולה של ימי כיף למורים בספא מאפשר לשלב טיפולי ספא מרגיעים עם מטפלים מעולים. המסאז'ים הם התעלות לראש ולגוף שאחריהם האנשים רעננים ושמחים. אפשרי לשלב מסאג'ים קצרים או ארוכים.

ימי כיף למורות עם בריכהטיפולים מענגים ברמה הכי גבוהה שיש

ספא לקבוצות עם מגוון מסאז'ים כמו עיסוי רך, עיסוי, עיסוי חזק, מסאז' רקמות עמוק, עיסוי רפואי, הוליסטי, טיפולי פנים, רפלקסולוגיה וקצוות הגוף. למושלמות החוויה והרגשת הנחת ישנן הנאות של מים, בריכה מחוממת, ג'קוזי, בריכת מלחים ומינרלים. ישנה גם אפשרות לחמאם טורקי, ארוניות אישיים, חלוקים רכים, מגבות, סבון ותכשירי רחצה. ימי כיף ופינוק באיכות גבוהה , אפשרות למתחם של מרחצאות. בריכת מלחים, אמבטיות שמנים, חמם טורקי, סאונה, ג'קוזי ועוד.. אפשר לבנות חבילות של יום כיף לעובדים לצד ג'קוזי עם קולינריה כשרה למהדרין או ערב לצוות קטן עם טיפולים וסדנאות. בהתאם לתקציב יכולים לבנות חבילות ספא לקבוצות עם כל האפשרויות המבוקשות. מהשיחה הראשונה בטלפון נבנה יחד את החבילה המושלמת עבור העובדים.

איך יוזמים ערב מורים (איכותי) בקלות?

אם אתם צריכים מקום איכותי על מנת לאחד את הקבוצה. מקום שמכיל מגוון מסאג'ים, פעילויות וארוחה כשר למהדרין במתחם אחד. הגעתם לאתר הכי איכותי שיש! ימי גיבוש לקבוצות בשמים בארץ ודאי הספא הכי טוב עבורכם. עם ניסיון רחב של 16 שנים ואלפי אורחים שבעי רצון. מיטב הגופים במשק התארחו אצלנו. בתי ספר מכל הארץ, עובדי בנק לדוגמה בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי. קופות חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוחים כמו מיגדל, כלל, ביטוח ישיר. חברות היי טק, משרדי עורכי דין, משרד עורכי דין מקרקעין, עורך דין מושבים, משרדי ממשלה וכמעט כל חברה שתכלו לדמיין, ביקרו, עשו חיים, חזרו וחוזרים לספא שמים בארץ על מנת להתענג עם חוויות מפתיעות.

סדנאות גיבוש למורים עם טיפולי ספא

יום כיף למורים

יש לנו את מאגר המעסים הטובים בישראל, הנותנים מסאג' מקצועי מפיג, משחרר ומרגיע ע"י החוזק הרצוי. יום כיף לצוות קטן בשילוב טיפולי ספא מקצועיים מהרבה זנים, בחדר טיפולים אינטימי עם שמנים אתריים, החביבים לעור הגוף ומשאירים את הגוף משוחרר ואת כולם שלווים. טיפול ספא איכותי המעניק מצב רוח כיף ופינוק תחושה של ערבי גיבוש לצוות מפנק ומגבש באמת.

גיבוש למורים זה דבר ששווה להשקיע בו מחשבה!

אולי אתם רוצים ערבי גיבוש לצוות מורות, צרו קשר עם, שמים בארץ והחוויה ביניכם יהיה מגבש ומענג ביותר! יום גיבוש לעובדים בקיסריה של שמים בארץ ספא איכותי עם אלפי בקשות של ערבי גיבוש לצוות. במרכז ספא שמים בארץ מספקים לאורחים יום כיף אמיתי, מסאג'ים בשילוב סדנא של גיבוש עם  סדנאות ODT, הפעלות גיבוש וצוות שיגבשו את הקבוצה ויספקו יום כיף לעובדים מיוחד ומוצלח!

יום כיף למורים (למה מומלץ אצלנו? )

אנו מתכננים ערב גיבוש למורים או יום גיבוש לצוות קטן הכוללים מסאג'ים, מנות שף כשר למהדרין ומגוון רחב של הפעלות. הצטרפו לאורחינו המרוצים. מספקים ערבי גיבוש לקבוצות, סדנאות גיבוש אלו מסוגלים לכלול חברות קטנות וגדולות.
בספא שמים בארץ אפשר לארגן יום כיף לצוות קטן, ימי כיף למורים, בשילוב פעילויות עשירות ומרתקות, סדנאות כיף וגיבוש עם מיטב המרצים.
בשמים בארץ הרבה אפשרויות: סדנאות מודעות, סדנאות אבחון , סדנאות אבחון ציור, סדנאות ריקוד, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות מודעות, סדנאות כף יד, תווי פנים, סדנאות כף יד וסדנאות אבחון תווי פנים.
לסיכום אם אתם המארגנים של יום כיף לקבוצת מורים והנכם חושקים להרוויח את המחמאות ותשבחות מהקולגות שלכם בחבורה, צרו קשר עכשיו עם אברהם 0508918288

ימי כיף למורים
5
Sending
User Review
5 (1 vote)