You are currently viewing יום גיבוש למורים

יום גיבוש למורים בסטנדרט גבוהה מאד, עם הרבה מאד אפשרויות. למשל אפשרות לאזור של מרחצאות. ג'קוזי, בריכת מלחים, סאונה, אמבט שמנים, חמם טורקי… ניתן להרכיב חבילות של ערב גיבוש למורים בשילוב עם אוכל כשר למהדרין או יום כיף למורים עם טיפולי ספא והפעלה. בהתאם לתקציב יכולים לבנות חבילות ספא לקבוצות עם כל האופציות הרצויות. מהשיחה הראשונה ניצור יחד את החבילה הטובה ביותר עבורכם.

איך יוזמים יום גיבוש למורים (מוצלח) בקלות?

ימי כיף למוריםימי גיבוש למורים במיוחד, זה לא דבר פשות.. אם אתם צריכים מקום מיוחד כדי לאחד את הקבוצה. בואו לספא שכולל מגוון עיסויים, פעילויות וסעודה כשרה למהדרין במקום אחד. ברוכים הבאים למקום הכי שווה עבורכם! יום גיבוש לקבוצות בשמיים בארץ בוודאי הספא הטוב ביותר לקבוצות. עם ניסיון של מעל- 18 שנים ואלפי מתארחים שבעי רצון. מבחר העסקים במשק התגבשו בספא. קבוצות מורים מבתי ספר מכל הארץ, עובדי בנק למשל בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי, בנק אוצר לחייל. קופות חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוח כמו ביטוח ישיר, מגדל, כלל. חברות היי טק, משרדי ממשלה וכל עסק שתכלו לדמיין, ביקרו, עשו חיים, שבו ובאים שוב לספא על מנת להחוות חוויות חדשות.

 ימי כיף למורים (עם עיסויים מיוחדים)

יש לנו את מיטב המסג'יסטים המקצוענים בישראל, המעניקים עיסוי מיוחד ומרגיע, מפיג מתח ומשחרר בעזרת החוזק הרצוי. רעיונות ליום כיף למורים בשילוב טיפולי ספא איכותיים ממבחר זנים, בחדר טיפול אישי עם שמנים מבוסמים, הנעימים לעור הגוף ומותירים את העור משוחרר ואת כולם רגועים. טיפול ספא מענג הנותן תחושת הנאה וכיף מצב רוח של יום כיף למורים בקיסריה מגבש ומפנק באמת.

ימי גיבוש למורים במרכז ספא זה משהו ששווה להשקיע בו עיון!

יום גיבוש למוריםאם אתם צריכים פעילות גיבוש קסום, צרו קשר איתנו והכיף שלכם יהיה מאחד ומפנק ביותר! יום כיף מושלם ומיוחד למורים. אנו נותנים לאורחים חוויות של ממש, טיפולי ספא בשילוב עם סדנה, פעילויות של כיף ואנשי צוות שיגבשו את כולכם ויספקו לכם יום או ערב מוצלח ביותר!

 יום כיף לצוות מורים(למה מומלץ אצלנו?)

התחברו ללקוחותינו המאושרים. אנו מציעים ערבי גיבוש, ימי כיף במרכז ספא לקבוצות. אפשר לתכנן יום בשילוב פעילויות מעשירות וחווייתיות, סדנת גיבוש וכיף עם טובי המפעילים. סדנאות כמו סדנת אבחון, סדנאות מודעות, סדנאות מודעות, סדנאות שוקולד, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות נומרולוגיה, סדנאות מודעות, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות אבחון תווי פנים וסדנאות כף יד ועוד.. מסקנה.. במידה ואתם מארגנים יום גיבוש למורים והרי אתם חושקים לקבל את התשבחות ומחמאות מידידכם בקבוצה. צרו קשר, נעשה ונצליח…

  • יום גיבוש למורים
5
Sending
User Review
5 (2 votes)