You are currently viewing רעיונות ליום גיבוש צוות

רעיונות ליום גיבוש צוות בסטנדרט גבוהה, עם יותר אפשרויות. למשל אופציה למתחם של רחצה. ג'קוזי, בריכת מלחים, סאונה, אמבט שמנים, חמם טורקי ועוד.. ניתן לגבש חבילות של ימי גיבוש לצוות קטן כולל מרחצאות עם ארוחה בכשרות מהדרין או יום גיבוש לעובדים במרכז עם עיסויים ופעילויות. על פי התקציב ניתן לאחד חבילות ספא לקבוצות עם כל האפשרויות הרצויות. מהדיבור הראשון בטלפון נצור יחד את החבילה המתאימה ביותר בשביל הקבוצה.

כיצד מפיקים יום גיבוש (מוצלח) לעובדים בקיסריה  בלי מכשולים?

רעיונות ליום גיבוש צוותאולי אתם רוצים אתר לקבוצות כדי לאחד בין העובדים. אתר שכולל מגוון עיסויים, פעילויות וארוחה כשר למהדרין באזור אחד. ברוכים הבאים לאתר הכי מצויין עבורכם! בין אם אתם מחפשים יום גיבוש חברה או יום כיף למורים, בוודאי הגעתם לאתר הכי טוב עבורכם. עם ידע מפואר של 17 שנה ואלפי לקוחות שמחים. מבחר החברות במשק נהנו בספא. בנקים למשל בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק מזרחי, בנק אוצר לחייל. קופות חולים מכבי, כללית, לאומית. ביטוחים כמו מיגדל, כלל, ביטוח ישיר. משרדי ממשלה, חברות היי טק ואולי כל עסק שתכלו לדמיין, ביקרו, עשו חיים, באו שוב ובאים שוב לספא שמים בארץ כדי להתגבש חוויות חדשניות.

רעיונות ליום גיבוש צוות (עם טיפולים מפנקים במיוחד)

בשמים בארץ ישנם את המטפלים ההוליסטיים הטובים בארץ, המעניקים מסאג' מקצועי מפיג, משחרר ומרגיע ע"י העוצמה הרצויה. רעיונות ליום גיבוש בצירוף טיפולים מקצועיים מהרבה טכניקות, במתחם טיפולים אינטימי עם שמנים מבוסמים, החביבים לעור הגוף ומותירים את הגוף משוחרר ואת כולם רגועים. טיפול מענג המספק הרגשת הנאה וכיף תחושה של יום גיבוש לעובדים במרכז כיף, מגבש ומפנק ביותר.

יום גיבוש לצוות עובדים במרכז קיסריה

אם אתם רוצים יום כיף לצוות איכותי, צרו קשר עם, שמיים בארץ והכיף שלכם יהיה מגבש ומענג עד מאד! יום גיבוש לעובדים במרכז של שמים בארץ מתחם איכותי המושך אלפי לקוחות של ימי כיף לעובדים. אנו בשמים בארץ מציעים ללקוחותינו פינוקים של מעין עולם הבא, מסאג'ים עם סדנאות גיבוש, פעילויות מגבשות ומנחים שיגבשו את הקבוצה ויספקו גיבוש חברה מוצלח ומיוחד!

רעיון ליום גיבוש (ומדוע מומלץ אצלינו?)

רעיונות ליום גיבוש צוות או ערב גיבוש מחלקתי בתוספת של מסאג'ים, ארוחות כפריות כשרות למהדרין ובחירה רחבה של הפעלות. הצטרפו לאורחינו המאושרים. מגישים ערבי גיבוש לצוות, ימי גיבוש למנהלים אלו יכולים לכלול חבורות קטנות וגדולות. בשמים בארץ אפשר לארגן ערבי גיבוש לקבוצות, ימי גיבוש לקבוצות, בשילוב הפעלות עשירות ומרתקות, פעילויות כיף עם מיטב המפעילים. אצלנו המגוון רחב: תווי פנים, סדנאות ריקוד, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות כף יד, סדנאות אבחון ציור, סדנאות כף יד, סדנאות טיפולים, סדנאות אבחון ציור, סדנאות ריקוד וסדנאות כף יד.
מסקנה אם אתם אחראים על הארגון של יום גיבוש מחלקתי ואתם מעוניינים לקבל את התשבחות ומחמאות מחבריכם בקבוצה, התקשרו לאברהם בטלפון 0508918288 | 1700700640

רעיונות ליום גיבוש צוות
5
Sending
User Review
5 (1 vote)