You are currently viewing גיבוש משרד עורכי דין לירושה

גיבוש משרד עורכי דין לירושה יכול להתאים לחברות ופירמות גדולות או לצוות קטן ומצומצם של עורכי דין. כך או כך גיבוש הצוות הוא דבר חשוב המוסיף לאווירה הטובה והתפוקה הגבוהה של כל המשתתפים בו!

 אייל סייג – הרבה יותר מרק משרד עורכי דין לירושה

משרד עורכי דין לירושה אינטימי וחם המנוהל על ידי אייל, עורך דין ומגשר בדיני משפחה,  בעל וותק וניסיון רבים, עובד מ אופיס בוטיק בעיר חולון. עוסק בין השאר בירושה, משמורת על ילדים, מזונות ל ילדים ומזונות אישה, אימוץ, אפוטרופסות, איזון, פירוק או שיתוף משאבים בין בני משפחה ידועים בציבור, ילדים שנחטפו, תביעות אותן ניתן להגיש לאחר פסק דין ועוד נוספים. המוטו של מר סייג: “גם להתגרש ניתן בדרכי שלום תוך כדי הסכם, וזה נכון לטובת ילדים צעירים שחוויה מסובכת וקשה של עמות בין הוריהם תחסך מהם , ובכך יחסכו פצעים פסיכולוגיים שעלולים לקרות באותם צעירים כנובע מ הליכים משפטיים מייגעים, ארוכים ומתישים. כל זה תוך שמירת זכויות מהותיות ודיוניות של הוריהם." משרד הבוטיק שלנו תמיד מקפיד על יחס חם ושירות אדיב. אצלנו תחוו תשומת לב מלאה ולעולם תדעו מי עובד על התיק שלכם ואיפה. השירות שלנו הוא לעולם ייחודי, דיסקרטי ואמין.

ענייני משפחה ישראל משרד עורכי דין לירושה

ישנם מספר מיני בתי דין אשר אליהם אפשרי להגיש את מגוון הסוגיות הקשורות ל ענייני משפחה: בית משפט ובית דין רבני. ערכאות משפטיות אלו שונות במהותן ולא תמיד פסיקותיהן זהות. כל סוגיה לגופה – דבר מה שצריך לראות כשמתחילים זה לאיזה בית משפט משתייך הקייס שלכם. מאבקים ארוכים בבית משפט, כאלה ה המלבים יצרים ורגשות, עשויים לגרום להרגשת עומללות ולהביא להוצאות כלכליות מרובות. במידה ואתם נמצאים במאבק משפטי,התייעצו ב עורך דין מנוסה ב נושאים משפטיים מורכבים וזה בכדי למנוע התדיינויות משפטיות מתישות וארוכות בבתי המשפט. הרבה פעמים, יעוץ משפטי מומחה על ידי עורך דין מיומן ובעל ניסיון יכול לסייע לפתור סיטואציות סבוכות בצורה ראויה ויעילה. בהרבה מקרים, חיי משפחה ישובו לשגרה ככל הניתן תודות להסכמות שאליהן עורכי דין וסייעו להגיע.

להתגבר על קונפליקט באווירה מכובדת

כאשר מגיעה השעה שבה אנו מקבלים את ההחלטה להתגרש, מתמודדים עם משבר רציני. הליך ירושה יכול להתברר כ הליך מאוד סוחט מבחינה רגשית ואקונומית ולא כדאי שנעבור אותו לבד. אם המטרה המרכזית שלנו תוך כדי הליך ה ירושה זה שמירת כבוד בני הזוג תוך כדי שכל ההליך יסתיים בהצלחה , עלינו לפנות לעורך דין. איש מקצוע יוכל לתמוך באינטרסים האישיים והכספיים שלנו להביא לכך שהחלוקה של הרכוש וחלוקת השהיה עם הילדים תהיה הוגנת עד כמה שניתן ובהתאם לטובתנו ולצרכי ילדינו. . .

מגשר טוב יכול לחסוך לכם הרבה זמן וכסף

הסיכויים שלכם לסיים את הקונפליקט ברוח טובה, מהירות ויעילות, מטפסים כש העורך דין שלכם הוא גם מתמחה לגישור.  שעבר הכשרה מיוחדת ופיתח אוריינטציה גישורית מסוגל להוביל הן משא ומתן מעמיק והן גישור בין הצדדים העומדים להתגרש, תוך כדי שהוא יוזם פתרונות יצירתיים. הידע הזה מוסיף ערך גדול מאוד לעורך דין שעימו אתם עובדים.  – באילו סיטואציות יש לקרוא להם?  סוגיות הדנות ב ירושה, ירושות וצוואות, מזונות, משמורת ילדים, נישואים אזרחיים, אלימות משפחתית. ועוד, כל הנ"ל הינם נושאים בעלי חשיבות עליונה ולמעט מצב נדיר בו אנחנו מחילטים לייצג את עצמינו, דורשים שניקח מקצוען לסייע לנו לדון בהם. לסוגיות הדנות בשלום משפחה נדרש לתת תשומת לב מרבית ולקבל החלטות באופו חכם ושקול. התחום של דיני משפחה נחשב לסבוך, שעוסק בדברים חשובים ועדינים, מכיוון שכך ההליכים הקשורים בו עלולים הרבה פעמים להגרר זמן רב.

 נקודות מרכזיות כשניגשים לבחור

יש מספר דברים בסיסיים שצריך לזכור כש לוקחים עורך דין שיטפל בירושה או ענייני משפחה אחרים העומדים על הפרק. רצוי לקחת עורך דין שמומחיותו זה דיני משפחה ולא  משהו אחר במשפט. התמצאות מקצועית ויכולת ריכוז הינם אלמנטים משפיעים ביותר בתהליך קשה ומייגע כמו זה שאתם עומדים לעבור.
עו"ד המתמחה בעניין שאתם צריכים יקל עליכם מעצם היותו מפוקס ומעמיק. דבר זה יעזור לכם במיקוד והחשת תהליכים וכמובן שיהיה בעל ידע מעמיק ונרחב בכל הנוגע למה שאתם צריכים. בן אדם הוא לא תיק ולכן נכון להיעזר ב עו"ד שמתייחס אליכם כבני אדם עם רגשות ולא כתיק. תראו שהבן אדם ש בפניכם, העורך דין עליו בחרתם לסמוך, משוחח עימכם בגובה עיניים, שווה אל שווה. זה שלפניכם חייב לכבד ולהכיר את המרחב המשפחתי שלכם ולתקשר איתו באופן כנה, מכבד וישיר.
עו"ד חייב להיות רגיש ומבין כלפי הלקוחות שלו.

אתם מרגישים אתו בנוח

הרגשת הנינוחות שלכם כש אתם בסביבת עורך דינכם חשובה ביותר, תהיו עצמכם. כימיה אישית הינה תכונה חשובה בבחירת איש מקצוע שמעכשיו והלאה ילווה אתכם בכל הקשור לפסיקה הכי בוערת בחייכם. צריך שעורך הדין יגלה מספיק רגישות לסיטואציה המשפחתית המורכבת בה אתם נמצאים, במיוחד כש ילדים מעורבים גם. יעזור לכולם אם אתם מרגישים בנוח כאשר אתם מנהלים שיחה עם העו"ד שלכם. ניסיון וותק האלמנטים האלה לעשות את ההבדל בין טר"ש לצל"ש.
.ניסיון וותק תורמים רבות לבקיאות המשפטית של העו"ד והרי בדיוק בשביל הדבר הזה אתם לוקחים אותו מהתחלה.